اصلاحیه:فیلم :مهران مدیری :مصادره اتفاقات کشور توسط دیگران ناجوانمردانه است
نویسنده : یزدفردا | شناسه خبر : 176176 | تاریخ انتشار : 26 Mehr 1401 - 20:02 | 4867 بازدید
هفته گذشته جلسه‌ای میان رییس شبکه نسیم و مهران مدیری برگزار و مقرر شده که برنامه دورهمی طبق روال قبل روی آنتن برود

یزدفردا"هفته گذشته جلسه‌ای میان رییس شبکه نسیم و مهران مدیری برگزار و مقرر شده که برنامه دورهمی طبق روال قبل روی آنتن برود، همچنین مدیری هم اظهارت نادرست و احساسی خود را اصلاح کند. بعد از این جلسه مدیری پست اینستاگرامی خود را پاک کرده و امروز نیز این فیلم را منتشر کرده است. مدیری با انتشار یک ویدئو در اینستاگرام خود گفت: فضای مجازی باعث می‌شود که درباره خودمان، اتفاقات و آدم‌ها دچار اشتباه شویم. هرکسی در ایران رشد کرده عاشق وطن و تمامیت ارضی آن است. مصادره اتفاقات کشور توسط دیگران ناجوانمردانه است، مراقب خودمان در فضای مجازی باشیم. ایران را یکپارچه می‌خواهیم. خالق آثار تلویزیونی‌ام، خودم هستم، اما مالک آن صداوسیماست. منبع: آخرین خبر


 لازم به توضیح است پایگاه خبری یزدفردا همزمان با بازگشت مهران مدیری عزیز به ایران این تحلیل را در پیچ اینستا گرامی خود منتشر کرد و خرسندیم که ایمانمان به مهران مدیری واقعی بود و متاسفیم برای کسانی که می خواستند مهران را از ایران فراری دهند و با زهم نتوانستند مهران مدیری نخبه تکرار ناشدنی سینمای ایران را از مردم و ایران جدا کنند .

مهران مدیری که انتشار کلیپی ضمن تسلیت بواسطه فوت مهسا امینی ،خواستار پاسخ به مردم معترضی که همیشه همراه نظام بوده اند، نه اغتشاشگران شده بود وهمچنین عدم پخش دورهمی در این شرایط شده بود و  دلیل عدم پخش آن را ، به این دلیل عنوان نمود ،که دور همی  برای زمان حال خوبی مردم است .
والبته تعابیر زیادی از کلیپ او مطرح شد، معاندین ان را همراهی مدیری با اغتشاشات نه اعتراضات دانسته و در ادامه هم رسانه های داخلی هم با همراهی با برداشت معاندین او را آتش بیار معرکه دانستن وهمراه با فتنه ،
 در ادامه هم صدا و سیما هم با یک  حرکت  به آتش آن دمید که ۳۰میلیارد به او دادیم حالا او می گوید پخش نکنید  و بقیه ماجرا تا اینکه تسنیم بدون بررسی از زمان خروج مدیری از کشور ، این آتش را آنقدر بزرگ کرد  مدیری هنگامی که ممنوع الخروج بود از کشور رفت و ما بقی هم با تیتر فرار مدیری او را به دزدی تشبیه کردند که پولهای صدا و سیما را گرفت فلنگ را بست .
 اما غافل از آنکه مدیری سالهاست در برابر فتنه های مختلف و شبکه های ماهواره ای ایستاده و بیشترین کار فرهنگی در برابر تهاجم فرهنگی را کرده و قرار نیست وطنش را به هیچ فردی و گروهی بفروشد .
او بازگشت تا آنهایی که پروژه فرار او را کلید زده بودند در میان پروژه خود گیر بیندازد ویک بار دیگر ثابت کند او بیشتر از خیلی ها که وحدت جامعه برایشان ارزشی ندارد به دنبال وحدت وپایین آمدن فیتیله  اعتراضاتی است که اغتشاشگران می خواهند از آن ماهی بگیرند .
بیاییم به جای تخطئه همه، با کسانی که  انتقادات شان  از  سر دلسوزی است مهربانتر باشیم و با یک حرکت آنها در صف دشمن قرار ندهیم،

معترضین بارها اعلام کرده اند ،نه رجوی،نه ربع پهلوی،و نه اپوزسیون خارجی و نه تجزیه طلبان ،به هیچکدام اجازه مانور نمی دهند، و اگر اختلا ف سلیقه ای هم باشد بین بچه های خود نظام جمهوری اسلامی است.
#مهران_مدیری
#دورهمی
#مهسا_امینی
#اعتراضات_سراسری
#ایران_من
https://www.instagram.com/p/CjMMCF6Br-W/?igshid=MDJmNzVkMjY=

برچسب ها
ثبت دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.